difuzer Doprava ČR SR

PRODUKTY

Aroma difuzéry sleva Zasíláme vzorky vůní

VYHLEDÁVÁNÍ

DOPORUČUJEME

více

O nákupování

Kasička

"Kasička" je systém odměňování věrných zákazníků. Za každý nákup u nás získáte 5% z celkové ceny zpět do kasičky. Výjimku tvoří zboží, které je již v dočasné slevě. Před zaplacením systém sám vyhodnotí obsah košíku a zboží, za které Vám přihodíme do kasičky. Částka v kasičce se automaticky odečte z Vaší příští objednávky.

Pro jakékoliv využití kasičky je nutné být registrován/a a přihlášen/a. Obsah své kasičky můžete zjistit po příhlášení na Váš účet a následným kliknutím na uživatelské jméno vpravo nahoře vedle košíku.

Doprava a platba

Cena dopravy, možnosti platby

 
Dodání v rámci ČR
Přeprava (dny) Info o službě Předem - bankovní převod Dobírka
Logo ČP
Česká pošta - balík standard
2-4 sledování , avízo , při nezastižení uloženo na poště, více... 79 Kč
zdarma od 1699
109 Kč
30 od 1699
zdarma od 1999
Logo ČP
Česká pošta - balík na poštu
1 sledování , avízo , doručeno na vybranou poštu, více... 98 Kč
19 od 1699
zdarma od 1999
136 Kč
57 od 1699
zdarma od 2499
Logo ČP
Česká pošta - balík do ruky
1 sledování , avízo , doručeno až k Vám, více... 105 Kč
26 od 1699
zdarma od 1999
143 Kč
64 od 1699
zdarma od 2499
Logo PPL
PPL
1 sledování , doručeno až k Vám, tel. domluva s řidičem, více... 107 Kč
28 od 1699
zdarma od 1999
145 Kč
66 od 1699
zdarma od 2499
Osobní odběr - Kralupy nad Vltavou 0 Kč 0 Kč

Dodání na Slovensko
Přeprava (dny) Info o službě Předem - bank. převod (máme slovenský EUR účet), online
Logo ČP
Česká / Slovenská pošta - balík na Slovensko (max. 1kg! Kontaktujte nás předem, pro potvrzení hmotnosti)
3-5 sledování po ČR , při nezastižení uloženo na poště 180 Kč
Logo PPL
PPL / DHL
2 sledování , doručeno až k Vám, tel. domluva s řidičem 295 Kč
216 od 1699
188 od 1999
zdarma od 3500

Rychlost expedice zboží

 

Dbáme na to, aby nabízené zboží bylo skladem u nás. Dle aktuálního vytížení expedujeme zboží do 2 dnů, ve většině případů do 8 pracovních hodin. Pokud by expedice měla být za více než 2 dny, budeme Vás informovat.

Aby bylo možné (negarantováno) expedovat zboží ještě v den objednání, učiňte tak do:

  • 13h - Česká pošta. Odesíláno odpoledne.
  • 08h - PPL. Odesíláno dopoledne.

Popis služby České pošty (doručení v ČR)

 
Standardní balík - výhody
  • Dle váhy zasláno jako cenný nebo doporučený balíček.
  • Doručení běhěm dvou až čtyř dnů od odeslání.
  • O zásilce budete informování SMS/emailem.
  • Při neúspěšném pokusu o dodání balíku na udanou adresu bude příjemci zanechána písemná výzva k vyzvednutí zásilky ve lhůtě 15 dnů u stanovené pošty.
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o její opětovné doručení zdarma.
  • Možnost sledování zásilky on-line.
Balík na poštu - výhody
  • Doručeno následující den od odeslání na Vámi vybranou poštu z více než 2600.
  • O zásilce budete informování SMS/emailem.
  • Balík je na poště uložen po dobu 7 dnů.
  • V den odeslání (budete informování emailem) máte stále možnost zdarma změnit cílovou poštu tímto odkazem.
  • Možnost sledování zásilky on-line.
Balík do ruky - výhody
  • Doručeno následující den od odeslání přímo na udanou adresu (domů, do práce...).
  • Alternativa k PPL s podobnými parametry.
  • O zásilce budete informování SMS/emailem.
  • V určitých lokalitách Vám doručí zásilku i odpoledne.
  • Můžete si upravit čas nebo změnit způsob doručení tímto odkazem.
  • Možnost sledování zásilky on-line.
Reklamace škod vzniklých dopravou zásilky
  • Pří předání balíku zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud závady zjistíte, oznamte to zaměstnanci. Můžete požadovat otevření balíku, zjištění a sepsání škod za Vaší přítomnosti.
  • Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do 2 pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.
  • Kontaktuje nás, budeme se Vám snažit pomoci.

Převzato ze stránek České pošty, s.p.

Popis služby PPL (doručení v ČR)

 
Výhody
  • Doručení následující den po odeslání.
  • Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Standardní doručení v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení je zanecháno oznámení a zaroveň se PPL pokusí balík doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Večerní doručení ve vybraných městech.
  • Možnost sledování zásilky on-line.
Reklamace škod vzniklých dopravou zásilky
  • Pří předání balíku zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Není nutné ihned kontrolovat obsah zásilky. Pokud závady zjistíte, oznamte to okamžitě písemně doručovateli (při předání).
  • Pokud poškození zjistíte až po otevření balíku, oznamte to doručovateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádejte si sepsání zápisu o škodě.
  • Zásilku nechte v takovém stavu, v jakém dorazila, včetně použitého obalu.
  • Kontaktuje nás, budeme se Vám snažit pomoci.

Převzato ze stránek (článek 9) PPL, s.r.o.

nahoru
  • Vrátíme 5% z ceny nákupu do kasičky
  • Rychlá expedice, zboží skladem u nás
  • Doprava od 1699 Kč zdarma
  • Cena dopravy od 79 Kč
  • A mnoho dalšího...
Ověřeno Heureka.cz
Partneři: Velkoobchod Belanta, další
Facebook Google plus Twitter  © 2010-17 aromadoma.cz